DESTINASI PERTAMA DIKUNJUNGI


BB20150729_103939

Keesokan kembali daripada Majlis Penyerahan Nota Serahan Tugas di Pejabat Daerah Telupid, terus ke Daerah Tambunan untuk melapor diri kepada Pegawai Daerah Tambunan Tuan Thomas Logijin.

Seusai melapor diri, destinasi pertama yang dilawati adalah Sekolah Agama Negeri Sabah (SAN Pekan Tambunan). Saya pernah tinggal dan bersekolah di sini bemula tahun 1986 sehingga tahun 1990.

Sekolah ini cukup istimewa buat sesiapa sahaja yang pernah menimba ilmu di sini. Sekolah ini bagi saya ibarat bebutir berlian yang terdampar di tengah-tengah lautan samudera.

Justeru itu sebagai tanda solidariti, sekolah ini merupakan destinasi pertama yang wajib saya kunjungi.

InsyaAllah sesuatu perlu diusahakan untuk membantu sekolah ini. Saya lihat sekolah ini amat memerlukan sebuah dewan terbuka untuk tempat para pelajar berkreativiti selain tempat perhimpunan mingguan.

Terimakasih kepada Ustazah Hajah Zubaidah Abdul Rahim serta pelajar tahun enam di atas sambutan kedatangan saya.

Gambar saya abadikan bersama.   ..:)

 

Tinggalkan Jawapan

